Thursday, October 30, 2008

Hari Raya

Assalamualaikum...
Diam tak diam dah habis hari raya. Banyak tak dapat duit raya? Seronok tak raya ni? Saya? Ish... seronok sangat. Maklumlah raya dengan orang baru. Dia dapat banyak duit raya saya tumpang sekaki. Hihi... Mana-mana yang kena ganti puasa tu ganti ya. Lambat-lambat nanti.... Okey jumpa lagi nanti. Selamat lepas Hari Raya. :)

4 comments:

Sara said...

Duit raya tahun ni paling sikit Sara pernah dapat. hehehe

Nak duit raya dari Kak Natasha boleh? Bolehlah ya.. hehehe =D

ALyA CHaN ~ said...

Duit raya? Tahun ini macam biasalah. Tak lebih daripada 200 ringgit. Tapi, dapatlah juga duit raya :)
Raya tahun nii agak bosan sebab takboleh nak beraya lama2. Kan cuti sekejap saja. Hehehehe..

Alya pun nak duit raya daripada Kak Natasha juga. Boleh x?

Aleen said...
This comment has been removed by the author.
Blog Rasmi Motivasi Minda said...

Saya mahu ganti raya boleh?