Thursday, May 7, 2009

Minta maaf

Assalamualaikum,

Mula-mula sekali saya nak minta maaf. Maaf yang tersangat banyak. Sebab langgar janji nak update blog ni sekurang-kurangnya 2 kali seminggu. Sekarang ni dah sebulan sekali. Pesta buku dah pun habis. Penat betul. Terima kasih kepada yang membeli buku Tempat Ke-2? dan buku-buku saya yang lain. Harap kawan-kawan suka buku baru ni. Minta maaf juga sekiranya saya terlupa pada kawan-kawan yang datang jumpa saya. Ada yang tanya buku Tempat Ke-2? ni ada sambungan tak? Jeng... Jeng...Jeng... Ada. Apa tajuk dia? Okey kena tunggu. Mungkin bulan Oktober baru keluar. Jadi tunggu...

11 comments:

nurul hidayah roslan said...

Salam kak natasha,

hem.. tak b=saba nak tunnggu. Apepon dayah setia menuggu!! =)

natasha effyzal said...

Terima kasih dayah.

Nanti sudah keluar buku baru jangan lupa dapatkan ya

norlina mohd rasid said...

adek sye minat btol ur book..
kakaknyer pon curi2 bce..hihihi
all da bez~~

alyiafarzana said...

Akak natasha ada tak hari jumaat(esok)?

nurul huda ibrahim said...

saya dah beli tempat ke 2?
best sesangat
harap percepatkan lagi saambungan tempat ke 2?

gerbera said...

salam,
blog hopping terjumpe blog ko ni.
:)

Mrs Demure said...

la akak fiza mengarang buku kanak2 yer...pheewit..kang aku nk belikn la buku tuk anak aku...comey nye..- ajied x teknikjB

natasha effyzal said...

terima kasih norlina. Nanti jangan lupa dapatkan sambungan tempat ke2 ni ya.

natasha effyzal said...

salam,
alyiafarzana.

Huhu... Mesti adik pergi READ Malaysia hari itu ya. Maaflah akak tak ada hari tu. Sorry lambat inform. ;(

natasha effyzal said...

okey, nurul huda

akak akan cepatkan sambungan buku tempat ke2 ni. Sekarang ni dalam proses. Insya Allah dalam bulan 10 nanti keluar. Jangan lupa dapatkan ya.

natasha effyzal said...

hello, mrs demura.

How did u get here. Hahaha... Aku singgah blog kau sepi je. Apa cerita sekarang?