Tuesday, July 6, 2010

Tukar Sekolah Lagi?

Assalamaualaikum kawan-kawan!

Lama blog ini tidak bersiaran, ewah! Jadi pada hari ini, saya mahu memperkenalkan buku saya yang terbaharu, selepas 'Sekolah Kampung?' dan 'Sekolah Menengah?' iaitu....


Yey!! Inilah siri sambungan bagi siri ini!!
Cantik tak?


Kawan-kawan sudah beli? Sekiranya sudah beli, marilah berikan komen pada komen di bawah. Pada yang belum beli, haaa... jangan lupa dapatkan di kedai-kedai buku ya!

Okeylah, itu sahaja buat masa ini. Jumpa lagi pada entri akan datang! (^_^)

5 comments:

Unknown said...

Hi Kak Natasha... Saya Aulia... Sejak pertama kali saye baca buku kakak yang bertajuk Tempat ke-2? saya langsung jatuh hati terhadap semua hasil coretan kakak termasuklah buku Tukar Sekolah Lagi! Skarang saye ada buku tempat pertama, tempat ke-2, sekolah kampung, sekolah menengah dan juga tukar sekolah lagi... Yang pasti, apa yang ingin saya sampaikan ialah u r the best novelist! Semenjak saya baca buku-buku ini, markah karangan saye semakin meningkat... He3x... Thanks a lot tau... Ok.. Akhir sekali, saye ucapkan selamat berjaya sampai ke titisan dakwat yang terakhir.... ^_^

Farah Nazira a.k.a. Adudu :3 said...

salam,

kak natasha,saya suka lahh baca buku SEKOLAH KAMPUNG?,SEKOLAH MENENGAH,TUKAR SEKOLAH LAGI?,TEMPAT KE-2? tu,,,best sangat!saya rasa saya dh hafal dah crita2 tu semua!thanks yeh!good luck okay..

natasha effyzal said...

Hai Lise...
Wah! Malu pula akak baca komen awak. Apa pun terima kasih dan tahniah ya sebab markah karangan yang semakin meningkat. Semoga lebih terus berjaya lagi lepas ini. Insya Allah akak juga akan hasilkan novel yang baik bagi membantu para pembaca yang membaca novel akak.
TQ. :)

natasha effyzal said...

Hai My Life...
Awak dah hafal semua cerita akak? Terharunya. Sudah baca Tempat Pertama? Kalau belum cepat dapatkan. Itu sambungan Tempat Kedua? Terima kasih sebab sudi baca novel akak. :)

Aisyahhhhh said...

Hy Kak Natasha, saya Aisyah dari Selama,Perak ..sy ske lhaa bce akak pny novel! bezz .. sy bru bce TEMPAT KE-2 n SEKOLAH KAMPUNG .. itupun sy bce d prpustakaan ..sy arap y leyn2 tu akak kluarkanlhaa d SELAMA,PERAK ekk . . sy tringin cngt nk bli novel2 akak !