Tuesday, May 27, 2008

Cuti sekolah?

Hai kawan-kawan,

Maaflah lama tak update blog ni. (macamlah dah banyak sangat entri dalam blog ni)
Sibuk? Tak juga. Malas? Ya betul.

Sekarang musim cuti sekolah. Buat apa? Jalan-jalan dengan famili? Tolong emak di dapur? Tolong ayah basuh kereta.
Hm... Bosan juga cuti sekolah. Tak tahu apa nak buat. Saya ada cadangan. Apa kata, kawan-kawan ulangkaji pelajaran. Kah! Kah! Kah! Bosan tak cadangan saya? Waktu tak cuti sekolah pun kena ulangkaji. Cuti sekolah pun kena ulangkaji. Janganlah sampai lupa pelajaran pula. Ulangkaji sikit-sikit saja sudahlah. Mana yang ada kerja sekolah tu siapkan. Nanti cikgu babab!

Okey, saya tak tahu nak cakap apa lagi.

Jumpa lagi, bye

5 comments:

cutegirl_balqis said...

Betul tu Kak Natasha....
Balqis pun banyak kerja sekolah...
tapi belum buat lagi...
insyaallah nak buat esok....
Akak buat ape sempena cuti ni ???? Buat buku baru ???
hehehehehe....
x sabar saya nak baca....

Sara Imanina said...
This comment has been removed by the author.
wonderskd said...

salam kak natasha!..im new here..semanye solehah x penah bace pon hasel tulisan akak sbb x penah beli..tp nnti solehah nak beli sume buku akak yg da kuar..hehehe..btw..good luck yek...my Allay bless u!

najwaamira said...

Saya pun tak banyak kerja sekolah...

natasha effyzal said...

Salam kawan-kawan,

Nampaknya ramai yang tak banyak kerja sekolah. So, apalagi... Kita enjoy...