Tuesday, June 3, 2008

Jalan-jalan

Hai kawan-kawan,

Cuti sekolah belum habis lagi kan? Ada yang pergi jalan-jalan? Saya baru balik jalan-jalan. Saya pergi Kelantan. Ramai betul orang sepanjang saya di sana. Seronok juga. Tapi penat... :(
Sepanjang di sana saya dapat idea untuk buku akan datang saya. Nak tahu pasal apa? Hehe kena tunggu ya...

Okeylah jumpa lagi nanti.
Bye

11 comments:

Nur Syuhada Fadlia said...
This comment has been removed by the author.
Nur Syuhada Fadlia said...
This comment has been removed by the author.
Sara Imanina said...
This comment has been removed by the author.
cutegirl_balqis said...

Wah...Bestnya Kak Natasha pegi jalan2 kat Kelantan...
Balqis jalan2 kat Johor je...
hehehehehe....

Ok laa...pape pun,gud luck for ur next book...
buat yg terbaik....

natasha effyzal said...

Ramai juga yang jalan-jalan ya. Tentu seronok. Adik Sara jalan-jalan dekat jusco pun kira ok la tu. Kira jalan juga. Hehehe...

natasha effyzal said...

Adik Shuhada umur 12 tahun pun sudah ada blog? Wah! Hebatnya budak-budak zaman sekarang. Akak yang sudah lanjut usia ni... huhu.. baru belajar buat blog. Cayalah...

natasha effyzal said...

Adik Balqis pergi Johor? Pergi mana? Banyak tak ambil gambar? Tentu seronok kan...

cutegirl_balqis said...

Balqis pegi kat Gunung Ledang je Kak Natasha...
Takde laa banyak sangat amik gambar tu...
Nanti Kak Natasha masukkanlah gambar masa Kak Natasha bercuti kat dalam blog ni...
Mesti meriah....

p/s:teringin nak tngk muka Kak Natasha....:))

najwaamira said...

Bestnya pergi Kelantan.Ada ole-ole untuk kami semua x?Huhu...

Saya pun jalan-jalan sekitar KL ni aje..

najwaamira said...

najwaamira.blogspot.com

Sila kunjungi blog saya ya.Tinggal jejak kak Natasha..

natasha effyzal said...

Alamak, cutegirl nak tengok muka saya?
Hihi saya ni pemalu orangnya. Tapi kalau dah jumpa tak tahu malu pula... Kalau ada rezeki nanti kita jumpa ya...