Wednesday, June 4, 2008

Kena berjimat?

Assalamualaikum,

Hai kawan-kawan,

Hari ini negara kita dikejutkan dengan harga minyak yang naik melambung, melayang dan menggunung. Bagi kawan-kawan yang masih bersekolah mungkin tak terasa sangat. Tapi kawan-kawan boleh tolong ibu bapa kawan-kawan tahu.
Nak tahu macam mana? Jimatkan perbelanjaan sekolah. Jangan membazir beli benda yang bukan-bukan. Kalau nak beli buku tu kumpul duit sikit-sikit. Tapi jangan sampai tak beli buku langsung ya. Nanti saya tak mahu tulis buku lagi. Hehehe...

Okey sampai sini saja.
Jumpa lagi. Bye

4 comments:

cutegirl_balqis said...

Betul tu Kak Natasha....
Kesian kat ibu n ayh saya...
Yg paling terbeban ayh saya laa....
Jd mulai hari ini...
Balqis akan kumpool duit sendiri untook beli buku....hehehehehe

p/s:tgh semangat ni...

Kak Natasha nanti pegi laa blog Balqis...
Tinggalkan jejak sekali ye...
Click je nama Balqis..
Terima Kasih Kak Natasha....

Sara Imanina said...
This comment has been removed by the author.
natasha effyzal said...

Okey...
Saya sudah tinggalkan jejak saya dalam blog balqis dengan sara ya.

Cantik-cantik blog you guys. Jealous i...

najwaamira said...

Betul tu Kak Natasha,

Minyak pun dah naik.BArang pun naik harganya.Semuanya naik!!!Urgh!!!

Mira akn kumpul duit sendiri untuk membeli buku!!!Sumpah!!!

KAk Natasha,visitlah blog Mira.

najwaamira.blogspot.com