Friday, June 6, 2008

Petang yang gelap

Hai kawan-kawan,

Kenapa tajuk saya petang yang gelap. Sebab... mata saya boleh buka separuh saja. Separuh lagi dah tertutup. Sebab mengantuk yang amat sangat.
Kenapa kita mesti mengantuk, sedangkan malam sudah dapat tidur yang cukup? Bagus tak soalan tu? Hm... tak baguskan. Apa saya melalut ni? Apa yang kawan-kawan buat kalau mengantuk? Orang kata minum nescafe, buat senaman ringan, rendam kaki dalam air dan macam-macam lagilah.
Tapi saya tak percaya semua tu. Sebab pada saya ubat ngantuk hanya satu saja iaitu... TIDUR.
Okeylah saya nak tidur sekejap.

Zzzzz....

5 comments:

cutegirl_balqis said...

Salam Kak Natasha....

Kesian nya...mesti bnyk keje kan ???
Tu pasal laa Kak Natasha mengantook...
Saya pun bnyk sngt kerja....

Balqis kalau mengantuk,Balqis......................................................

TIDO !!!

Same ngan Kak Natasha...
hehehehe...
Ok laa...
Tu je...
Selamat 'berdreaming'

najwaamira said...

Cian kak Natasha.

Banyak kerja ke?
Kak Natasha suka ke minum Nescafe?Kalau tak suka,cucilah muka sepuas-puas hati.

Ataupun,bacalah ayat kursi.InsyaAllah x mengantuk.Ustaz Mira ajar..

Sara Imanina said...
This comment has been removed by the author.
Sara Imanina said...
This comment has been removed by the author.
natasha effyzal said...

Salam kawan-kawan...
Nampaknya semua bersetuju ubat mengantuk adalah.... TIDUR.

Tapi suggestion najwa tu mungkin boleh pakai juga. Baca ayat kursi. Insya Allah saya akan buat.